piątek, 20 kwietnia 2012

błogosławić

Chcę błogosławić!!!!!!!!!
Chcę błogosławić tych co mnie nienawidzą
Chcę błogosławić tych, co źle o mnie myślą
Chcę błogosławić tych, co myślą, że ich nienawidzę
Chcę błogosławić tych, co nie chcą mnie więcej widzieć
Chcę błogosławić tych, co kręcą w swojej głowie filmy o mnie
Chcę błogosławić tych, co chcą mną manipulować
Chcę błogosławić tych, których zraniłam
Chcę błogosławić tych, co nie chcą mi wybaczyć
Chcę błogosławić tym, którzy mnie nie rozumieją
Chcę błogosławić wszystkich, których spotykam...

Panie bądź bliski... Błogosław..... Niech Twoja łaska ich okrywa.... Niech Twój pokój ukoi.... niech Twoja prawda przyjdzie.... Panie o Twoją Prawdę proszę!!! Prawdę o mnie samej, o nas samych. Tak byśmy nie podnosili zbyt wysoko swojego nosa i nie widzieli tylko swoich spraw. Tak byśmy umieli pochylić się nad innymi, służyć innym.....
Panie, rozpraw się z filmami kręconymi w naszej głowie, na swój temat, na temat innych. Rozpraw się z tym, obnaż kłamstwo, obnaż kłamstwo! Pokaż prawdę, o nas samych. A potem zalej to swoją Łaską... Wolnością....
O Twoją wolność proszę dla mnie, dla wszystkich tych, których chcę błogosławić....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz