czwartek, 24 maja 2012

How can I say thanks...

Często bywa tak, że Bóg pokazuje swoją miłość. Objawia mi się jako mądry, kochający, łaskawy, miłosierny, niesamowity, przebaczający, wysłuchujący, najlepszy psycholog, pedagog. Wszechwiedzący, najlepiej planujący, wykorzystujący każdą sytuację i obracający zło w dobro. Nawet gdy pokazuje mi moje grzechy to jest w tym tyle miłości. Bóg jest niesamowity. Nie patrzy na moje grzechy tylko daje mi swoją sprawiedliwość. Posyła, daje mi swój dział w tym, by innym opowiadać o NIM. I gdy tak jestem pod wrażeniem tego JAKI ON JEST - słucham tego nagrania. Zwykle wtedy jadę samochodem, włączam głośno muzykę i śpiewam, a raczej wydzieram się,  razem z Israelem Houghtonem. "To God be the Glory"!!!!! Boże, nie wiem jak Ci dziękować..... <3




How can I say thanks for the things
You have done for me? 
Things so undeserved yet you gave
To prove your love for me
The voices of a million angels
Could not express my gratitude
All that I am, and ever hope to be
I owe it all to thee

To God be the glory, to God be the glory
To God be the glory for the things he has done

Just let me live my life and
Let it be pleasing lord to thee
And if I gain any praise, let it go to calvary


To God be the glory for the things he has done
With his blood he has saved me
With his power he has raised me
To God be the glory for the things he has done



i proste tłumaczenie....

Jak mogę podziękować za rzaczy
które zrobiłeś dla mnie?
Rzeczy, tak niezasłużone, które dałeś,
żeby udowodnić swoją miłość do mnie...
Głosy milionów aniołów
nie mogą wyrazić mojej wdzięczności
wszystko kim jestem i kim mam nadzieję być
wszystko to zawdzięczam Tobie
Bogu niech będzie chwała!
Bogu niech będzie chwała,
za to co zrobił.
Pozwól mi żyć po prostu tak,
by to było miłe dla Ciebie Panie
A jeśli zdobędę jakąś chwałę
to zaniosę ją na Kalwarię.
Bogu niech będzie chwała
Bogu niech będzie chwała
Bogu niech będzie chwała
za to co zrobił
Swoją krwią mnie zbawił
Swoją mocą mnie podniósł
Bogu niech będzie chwała
za to co zrobił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz