czwartek, 1 grudnia 2011

prawdziwe czy prawdziwawe?

Badaj mnie Boże, sprawdzaj czy moje serce nie idzie drogą zagłady. Prowadź mnie drogą odwieczną. Widzę, że w życiu jest tyle nieporozumień :( Twoje zachowanie z zewnątrz wygląda inaczej - ktoś interpretuje je inaczej....
.... Boże ucz mnie być miłą dla otoczenia, ucz mnie uśmiechu, otwartości.... dzielenia się, dawania... cierpliwości, gotowości, by służyć.....
.... Panie gdzie mnie prowadzisz? Przepraszam, że czasem tak nieudolnie idę Twoją drogą. Wiem, Panie, że TY mnie prowadzisz, wiem to! Proszę daj oczy szeroko otwarte, uszy szeroko otwarte, serce otwarte, rozum otwarty na Twoją mądrość.....
.... zabieraj moje "ja"....  moje interpretacje.....
Chcę, żeby moje życie było Prawdziwe! Pełne prawdy znaczy, a nie Prawdziwawe.......
Panie, gdzie jestem? Pokazuj!!



1 komentarz:

  1. Z radoscia pisze, ze filmik Leadership in The Kingdom byl dzisiaj zaprezentowany w naszym kosciele podczas kazania!!! Jeden z naszym mlodych czlonkow przygotowal kazanie na ten temat. Wow! Jestem podekscytowana, poniewaz poczatkowo filmik mialbyc zaprezentowany podczas popoludniowego spotkania, jednak za kazdym razem program tak sie zmienial, ze nie moglismy go pokazac......wyglada na to ,ze Bog mial inne plany ! Divine Hour! Ten mlody czlowiek powiedzial, ze wiekszosc jego kazania byla podyktowana przez Ducha Swietego ,ktory podczas kazania poruszal serca i kierowal jego slowami!!!!!
    Agus, napweno zaczepie Cie na FB, zeby o tym pogadac.

    OdpowiedzUsuń