poniedziałek, 7 lutego 2011

imiona

Dzisiaj rano byłam na badaniu krwi i musiałam wypić przeraźliwie słodką glukozę na czczo... i godzinę jeszcze być tylko z tą glukozą na żołądku i czekać na kolejne pobranie krwi.... ufff dobrze, że wzięłam sobie ETIOPIĘ Martyny Wojciechowskiej, to przynajmniej sobie poczytałam. A w ogóle to wyszedł niedawno drugi tom z serii KOBIETA NA KRAŃCU SWIATA Martyny. Książka super jeśli ktoś lubi tematy National Geographic. Jakby ktoś chciał mi zrobić jakiś miły prezent to Kobieta na krańcu... druga część może być :)


A ja jeszcze na zwolnieniu do wtorku - w sumie wygodnie, bo środę i tak nie mam zajęć, bo to mój dzień wolny - taki mam plan lekcji - a potem czwartek w szkole i piątek (wtedy bal karnawałowy) i potem 2 tygodnie ferii.... Fajnie, odpoczniemy z dzieciakami. Jagódka jedzie do swojej przyjaciółeczki na tydzień, Szym pewnie też odwiedzi kolegów, a ja po prostu sobie poodpoczywam... może moja mamutka przyjedzie....?
.... Jakie podobają się Wam imiona dziewczynek i chłopców? Zastanawiam się - co prawda jutro mam nadzieję w końcu dowiedzieć się czy noszę w sobie chłopczyka czy dziewczynkę - jakie imię dobrać i coś i mi marnie idzie... Ale jeszcze trochę czasu zostało...
Jestem coraz grubsza.... mmmm..... ale jeszcze zapinam swój płaszczyk. Mam nadzieję, że donoszę go, aż będzie cieplej. Potem to kurcze chyba nie posiadam żadnej kurtki, więc se coś w ciuchlandzie zafunduję... na chwilę w sumie, to szkoda kasy wydawać...
No więc zbieram listę imion. Wpisujcie proszę w komentarzach :) Niechże złapię jakiś kontakt z Wami, a może właśnie Ty sprawisz, że Twoją propozycję przyjmę :)))))))))))) No to do roboty:)

1 komentarz: