poniedziałek, 21 lutego 2011

zupka cebulowa :)))

Dzisiaj moje dzieci stwierdziły, że zrobią zupę cebulową ze swojej dziecięcej książki kucharskiej. No i wzięły się za robotę. Kroiły cebulę, smażyły na maśle, dodały mąki.... zrobiły grzanki z majerankiem, gotowały...  a potem zmieliły ją w mikserze....
Zupa była wyśmienita. Naprawdę. Na stole świeczki... każdemu nałożyły porcje.... pyszności. Może część z Was spróbuje zupki na sobotnim obiedzie (dzieci obiecały ugotować) w Czarnym Lesie :) Zapraszamy.














 W sobotę byliśmy na nabo w Wesołej. Fajny naprawdę zbór. W sumie mają bardzo podobnie jak u nas - najważniejsze punkty. Modlitwy na początek - kto chce może się modlić - to ważne - i dużo osób modli się i to o konkretne rzeczy, nie o cały świat i o nic, tylko o osobiste sprawy, za osobiste sprawy dziękują... Już to było dla mnie budujące. Potem dzielą się doświadczeniami - to ich chyba najważniejszy punkt programu. I mimo, że mają mały pulpit i każdy podchodzi do tego pulpitu, żeby coś powiedzieć, to nie przeszkadza im to w byciu naturalnym - często żartują, pocieszają się, podoba mi się to. Pomimo formy są naturalni - nie robią teatru z nabożeństwa. Myślę, że mogłabym być członkiem tego zboru.
Kazanie w wesołej miał Adam Grześkowiak. Na temat dziesięciny. Zostałam naprawdę poruszona tym kazaniem. Podobało mi się to, że Adam nie próbuje udowadniać na siłę, że coś wynika z danego tekstu biblijnego. Podoba mi się to, że jest zostawione miejsce na wątpliwości, ale nad tym wszystkim jest BÓG, który jest ponad wszystko, ponad prawo, ponad literę... Jeśli ktoś chce posłuchać tego kazania to nagrałam to i mam w formacie mp3. Prosze się do mnie zgłaszać mailem, czy za pośrednictwem bloga. Zresztą muszę coś wymyślić i gdzieś umieszczać kazania, nauczania, studium, które są moim zdaniem bardzo wartościowe...
...chyba sobie zaraz włączę znowu kazanie Adasia.....
...Boże buduj mnie dalej, daj mi wzrastać, chcę wzrastać, daj odwagi na kroki wiary - te małe.... bądź ze mną i moją rodziną!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz