środa, 14 września 2011

ciepłe dni i leadership in the kingdom

Ciepłe dni ostatnio.... takie wspomnienie lata....
...plan lekcji już ustalony, jeszcze tylko poustawiać się do podwożenia dzieci z innymi rodzicami i grafik będzie działał....
Kalina rośnie. Chwyta już bez problemu zabawki i ciągnie je.... wkłada czasem do buzi.... Palca ssać uwielbia.... Najbardziej kocham jej uśmiechy - szczególnie kiedy już się naje rano (a je jeszcze przez sen) i potem otwiera oczy i posyła mi taki śpioszkowaty uśmiech... a potem "ghhhhiiiiiii..."  to jej ulubione słówka.... ;)
Dzisiaj w końcu muszę poprasować - zebrało się trochę....
Znowu jesteśmy w dołku finansowym :( Pieniądze przychodzą, ale natychmiast się rozchodzą, bo zaległe rachunki, zaległe opłaty....
...Boże czekamy na światełko w tunelu.... objaw co robić....





Jestem pod wielkim wrażeniem tego filmiku! Opowiadałam wcześniej o nim, ale teraz mój mężuś dopisał polskie słowa i teraz nie trzeba się wsłuchiwać w angielski, ale po prostu wygodnie obejrzeć.... bez potyczek językowych....
Jest niesamowity. Niesamowity wzór dla prawdziwego kościoła. Nie z nazwy, ale ze służby... Prawdziwe relacje wg Boga. Jestem pewna, że Bóg chce, by tak wyglądały relacje między ludźmi, w kościele... Mogę powiedzieć, że to co tam jest zmienia moje życie, kierunkuje mnie. Sprawia, że wszystko nie jest już takie jak było - i nie będzie....
Czekam na komentarze. Co sądzicie? Czy filmik zrobił na Was wrażenie?


3 komentarze:

  1. Niesamowity filmik! robi wrażenie! :)
    Ps. Kalinka jest śliczna! :))
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma watpliwosci , ze to jest Chrystusowy wzor, na ktorym powinien byc oparty nasz kosciol !!! Czas zaczac sluzbe u stop . Przypomina mi to watki z Bibli o Marii Magdalenie, ktora zawsze spotykamy u stop Jezusa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. film fajny. ale ciekawe jak w praktyce miałaby wyglądać taka służba...

    OdpowiedzUsuń