wtorek, 8 marca 2011

... no to już chyba wiadomo :)

No więc szybciutko piszę, że najprawdopodobniej będzie dziewczynka :) Pan doktor powiedział, że nie da sobie jeszcze głowy uciąć, ale tak to dzisiaj widzi. Sprawdzimy jeszcze za miesiąc :)
Cały czas myślałam, że będzie raczej chłopczyk, a tu proszę - dziewczynka! Fajnie, cieszę się oczywiście. Nawet bardzo, fajnie mieć jeszcze jedną babeczkę.... i dostałam od siostry takie ładne buciczki dla dziewczynki.... :)
Jagusia jest cała wniebowzięta, że będzie miała siostrzyczkę :) Jutro będzie w szkole głosiła dobrą nowinę. Ostatnio przyszła do swojej pani wychowawczyni i powiedziała: Mam dobrą nowinę! Za 3 miesiące urodzi się dzidziuś!" Fajnie co? Jutro pewnie też będzie ze wszystkimi dzieliła się swoją radością....



A ja już dostałam zwolnienie do końca ciąży.... koniec pracy, trzeba o siebie zadbać, spokojnie żyć, wypoczywać, przygotowywać się mentalnie, psychicznie i fizycznie do dzidki w domu. Teraz trzeba się wyspać za pół roku, albo i więcej.... ufff... jakoś to przeżyję :)
No to podzieliłam się najnowszymi wiadomościami. Idę spać.

1 komentarz: