poniedziałek, 6 czerwca 2011

fortepian :)

No i Jadźka już po egzaminie. Nie mogłam się doczekać aż przyjadą ze szkoły :) Jagoda z taką smutną miną wręczyła mi swój program i powiedziała "Nie wyszło mi" - z taką podkówką na buzi.....
.... hehehe wiedziałam, że to taki żart! Jadźka dostała 5 :) Pani powiedziała, że 6 w pierwszej klasie nie stawiają :) Jagódka bardzo szczęśliwa. Teraz w czwartek nie będzie miała fortepianu, a w następnym tygodniu jedzie na zieloną szkołę, więc też nie będzie miała lekcji... No i potem już tydzień, w którym jest zakończenie roku szkolnego :D Ale fajnie!
Jestem z niej dumna :D

3 komentarze:

  1. Kalinka jest śliczna, gratuluję :) Lubię wchodzić na Twojego bloga, bo czuć tu takie ciepło i miło poczytać, że jesteście taka fajną, zgraną, kochającą rodziną :) Też chciałabym taką kiedyś mieć :) Nie zapomnę tych kilku dni, które spędziłam kiedyś u Was, bo była to lekcja mojego życia na temat życia rodzinnego i miłości. Uwierz Aga, że nikt mi takiej nie dał jak Wy :) Pozdrawiam serdecznie. Asia Strzałka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, przyjeżdżaj znowu :) Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagodko, gratuluje!:))asia (m)

    OdpowiedzUsuń