poniedziałek, 16 maja 2011

sezon 2010/2011 zakończony :)

Dzisiaj zakończyłam rok szkolny z moimi dzieciakami na religii. Za niedługo urodzę, więc zaplanowałam na dziś pożegnalną lekcję. Naprawdę fajne dzieciaki mam. Szczególnie lubię starszą grupę - mądre, szczere, inteligentne dzieciaki. Mnóstwo pytań zawsze stawiały, śmiało mówiły o tym w co wierzą, w co nie wierzą... Uwielbiałam szczególnie patrzeć na Maję, która zawsze mówiła, że ona nie wierzy w Boga, jednak, gdy opowiadałam o NIM, gdy mówiłam o swoich doświadczeniach, o tym co ON dla mnie znaczy, to zawsze miała otwartą buzię i była wpatrzona we mnie... zawsze modliłam się o to, by Bóg dotykał jej serce. Zresztą o wszystkich. Jasiek, zawsze mający pytania, zawsze sceptyczny - jemu bardzo spodobał się film "LUTER" - zawsze wiedział  o protestantyźmie ze strony katolików - teraz cieszy się, że widzi to szerzej. Jego mamie też film się baaaardzo podobał (historyczka) - podarowałam jej ten film.
Każdemu dziecku ze starszej grupy podarowałam "Dobrą czytankę wg św zioma Janka" - współczesne tłumaczenie ewangelii Jana. Mojemu Szymonowi Atlas biblijny dla dzieci - bo on juz ma "zioma Janka". Dzieciom z młodszej grupy podarowałam różne filmy dvd - historie biblijne dla dzieci, Jadźce przyrodniczy o cudach Bożych itd....


moja starsza grupa z religii
Spotkam się mam nadzieję z nimi po wakacjach. Modlę się, żeby Bóg dotykał ich w życiu, żeby mogli GO spotkać takim, jakim jest....
A tak w ogóle to miło kończyć rok szkolny :) Dostałam od moich uczniów z religii podarunek w postaci opłaconej karty prezentowej do empika - ale się cieszę - mam parę rzeczy na oku, to sobie zakupię :)

Jeśli chodzi o ciążę, to już zaczynam mieć dość - od soboty wieczora czuję wyraźny spadek formy... Nie mam na nic siły, trudno mi łazić, chce mi się odpoczywać. No więc poodpoczywam teraz ile wlezie. Wszystko w sumie przygotowane na pojawienie się dzidzi - teraz tylko na nią  czekać.... chyba lada moment.....
A więc mimo wczesnej godziny już jestem w łóżeczku, poczytam sobie coś, pośpię, pooglądam... trochę luzu, przed nocnym wstawaniem i przewijaniem....
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz