czwartek, 5 maja 2011

Post

W zeszłą sobotę mieliśmy post w Czarnym Lesie. Co prawda było w gronie kameralnym - oprócz nas 4 osoby - to było to naprawdę budujące doświadczenie. Dla mnie jako prowadzącej bardzo - wybrałam nauczania, które będziemy słuchać, zrobiłam do nich konspekty w formie zakładek (wiem, że ludziom się przydało, bo już niektórzy wspominają, że studiowali temat jeszcze raz), prowadziłam uwielbienie. W zasadzie wszystko. Trudne to było, ale modliłam się o Ducha Swiętego - bo bez niego nic!
Posłuchaliśmy 3 kazań. Wszystkie z kościoła on line. Ostatnio tam się bardzo buduję. W piątek słuchaliśmy kazania z serii I QUIT http://www.kosciolonline.tv/zobacz/seria/przestaje/1 . To to kazanie o nie robieniu wymówek, o którym pisałam w poprzednich postach. Naprawdę trafiające w sedno i prosto do serca. Dużo mi dało - ludzie też bardzo zbudowani. I wiecie, od razu następnego dnia doświadczenia :) Jedna dziewczyna postanowiła nie robić wymówek i rano zamiast zabiegać o czas z mężem zaczęła od czasu z Bogiem - potem mąż sam przyszedł do niej i mieli super czas - a ona: zwycięstwo!!! Czas z BOGIEM :)))
Następnego dnia na nabo rozmawialiśmy no poście - przestudiowaliśmy różne miejsca w Biblii mówiące o poście. Potem znowu kościół on line - tym razem kazanie z serii MASKARADA http://www.kosciolonline.tv/zobacz/seria/maskarada/2 Kazanie na temat okłamywania samego siebie. Zakładasz maskę twierdzisz, że wszystko w porządku. Szatan zamydla Ci oczy, a ty się przyzwyczajasz... Często nie dostrzegamy tego, co mówią nam ludzie, których kochamy, a Bóg chce nam często pokazać, że mamy z czymś problem... "Badaj serce moje i sprawdź, czy nie chodzę drogą zagłady a prowadź mnie ścieżką prawdy" - to taka parafraza z Psalmu....
Potem poszliśmy na spacer. Ładna pogoda, choć już wiaterek zaczynał szaleństwo.... Około 16.00 posłuchaliśmy ostatniego nauczania. Też seria MASKARADA, ale tym razem o ukrywaniu swoich grzechów. Jak dla mnie niesamowite Słowo! Mamy wyznawać grzechy Bogu ku przebaczeniu, a ludziom ku uzdrowieniu. Kto zataja grzechy ten nie ma powodzenia... http://www.kosciolonline.tv/zobacz/seria/maskarada/3 Nie wiem co o tym pisać - musicie sami posłuchać, bo Bóg naprawdę porusza serca podczas tych kazań. Niesamowite Słowo na czas!
W ogóle jak już wejdziecie na stronę kościoła on line, to tam są całę serie kazań, od których nie można się oderwać. Polecam gorąco!!!
Na poście Bóg zmieniał serca - jestem tego pewna! Widziałam to w sobie, moim mężu i tej czwórce znajomych, z którymi miałam zaszczyt pościć. Żałuję, że innych nie było. Szkoda dla ich wzrostu :( Zawsze mi szkoda jak kogoś nie ma na takich imprezach :( Nie było wiele modlitw, choć dużo czasu na nie było. Było więcej ciszy - ale Duch święty pracował. Ja nauczyłam się nie przejmować ciszą, tym, że ktoś się nie modli. Nauczyłam się (jako prowadzący, lider uwielbienia) patrzeć na ludzi i modlić w ich imieniu, cieszyć Bogiem, prowadzić ludzi do Niego. To nie było łatwe, ale Bóg na koniec dnia ubłogosławił mnie swoim prowadzeniem bardzo i czuję się spełniona tym co się działo :)
Róbcie posty i szukajcie Boga! To, że Go znajdziecie pewne jest jak zorza poranna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz