niedziela, 29 maja 2011

Urodzinki moje...

Miałam nadzieję na tę noc.... ale nic, rano obudziłam się z moim ciężkim brzuchem :) Ale dowiedziałam się wczoraj, że moja koleżanka z Torunia już czeka 5 dni po terminie na rozwiązanie - nie jestem sama!!!!! Będzie dobrze! Ale byłoby fajnie, jakbyśmy urodziły w tym samym terminie :)
Dzisiaj mam urodzinki :) Dostałam od mojego mężusia fajny, autorski prezencik. 100 czystych płytek cd (pragnęłam ich długo i jakoś nie mogłam kupić, a potrzebuję czasami coś nagrywać, czy to do pracy, czy dla siebie). Ale nie są to zwykłe płytki - każda jest biała i na brzegu ma ten sam tekst co w tytule mojego blogu: "esencja to coś, co nadaje głębi i bez czego nie ma smaku... ... i nie chodzi tu o kolor, bo niebieska esencja może być zielona, różowa, czerwona, biała... Tu chodzi o to KTO jest autorem tej esencji... i to jest odpowiedź na pytanie: dlaczego niebieska? - zapraszam na mojego bloga www.niebieska-esencja.blogspot.com" Napis jest w biało pomarańczowym kolorze i tak "ślimaczy się po płytce" w kółko :D No i nie jest to jakaś tam zwykła naklejka na płytę. Jest tak profesjonalnie zrobione jak płytka tłoczona.... Więc jak Wam coś nagram na cd no to dostaniecie na tej płytce - mojej reklamóweczce bloga... Bardzo mi się podoba :)
Od synka dostałam kartkę A4 złożoną na pół - zrobił taką książeczkę-uloteczkę z "Przepisami deserowymi". I tak mam przepis autroski mojego synka na MAMCIOKTAJL, MAMOCIACHA i MAMLODY :) Kiedyś się z Wami podzielę :)
A moja córcia przed chwilę wręczyła mi bukiecik polnych kwiatków :)
Od mojej mamusi dostałam zestaw kosmetyków Ives Rocher - koszyczek z mydłem oliwkowym w płynie do rąk, drugi do ciała, krem w słoiczku do ciała i krem do rąk z pompką - ładne :)
No i od mojej teściowej i szwagierek dostałam piękny zestaw talerzy deserowych i dwóch dużych. Kwadratowe - opływowe, 6 beżowych i 6 białych.
Niedługo pojadę sobie z mężkiem do empika. Dostałam przecież od mojej grupy z religii kartę prezentową do empiku. Trzeba ją wykorzystać. Muszę kupić Martynę Wojciechowską - dwie książki :)
Miły dzień takie urodzinki  :)

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego Aga! I szybkiego rozwiązania :-)

    OdpowiedzUsuń