niedziela, 22 maja 2011

mleko, wieczorna rozmowa i chilli con carne

Wczoraj spędziłam fajny dzień. Nabo się udało, naprawdę. Bóg dotykała każdego z nas. Każdy z nas dzielił się swoimi przemyśleniami, tym, czym go Pan Bóg dotykał w tygodniu.
I wiem, że Bóg prowadzi nas, nasz zbór. Wiem, że to nie tędy droga, by się załamać i stwierdzić, że nic się nie dzieje.... Rozmawialiśmy o pokarmie, o mleku - jako Bożym jedzeniu. Na początku Bóg karmi nas mlekiem, ale często jest tak, że zostajemy na tym etapie, choć już dawno powinniśmy jeść stały pokarm. Dlaczego? Może z lenistwa, z ospałości, z braku właściwego nauczania.... A Pan Bóg ma na wyciągnięcie ręki stały pokarm i jest cierpliwy, żebyśmy nauczyli się jeść samodzielnie łyżką, choć się pobrudzimy i naokoło będzie bałagan, a buzia bruuudna. Możemy przyjmować od niego stały pokarm i uczyć się, nasz organizm przyjmować go.

Wieczorem bardzo fajnie porozmawiałam sobie ze swoją córeczką. Bardzo dużo żaliła mi się na brak czasu, na zbyt dużo zajęć szkolnych, na brak możliwości zabawy codziennie, bo trzeba grać, czytać, odrabiać lekcje.... jeszcze w szkole kupę konkursów.... I mówi, że nie wie co ma zrobić, czy zostać w szkole muzycznej czy nie? Mówi, że bardzo lubi grać, ale znowu nie ma na nic czasu. I takie dylematy ma moja kochana córeczka. Cieszę się, że mogłam ją wysłuchać. To było jej potrzebne, a dla mnie cudowne. Warto słuchać naszych dzieci i pozwolić się im wygadać, nie osądzając, po prostu słuchając jakie mają odczucia, nad czym się zastanawiają.... Potem poczytałam jej rozdział "Mio, mój Mio" - to jej lektura i  więcej mi nie pozwoliła, bo to przecież ona ma czytać lekturę, a nie ktoś za nią.
Dzisiaj udało jej się do 12.00 zrobić wszystko, łącznie z przygotowaniem do sprawdzianu, i graniem na fortepianie. Fajnie. Teraz ma czas wolny i może się bawić..... Kocham Jadźkę!

A teraz idę zrobić chilli con carne, będzie w tych meksykańskich naleśnikach - aaaa właśnie -  w tortillach. Mniam. I do tego jogurt z wodą i solą - ale chyba brak w domu, więc będzie woda z sokiem ;)
Dobrego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz