sobota, 23 lipca 2011

Przyjeżdżaj!

Obudziłam się na nocne karmienie o 04:06 i nie mogę przestać myśleć o Tobie. Rozmawiałaś wczoraj z moim mężem. Wiem, że wchodzisz na mojego bloga ... Mówiłaś, że źle w Twoim życiu.... czasami tak się nam układa :o( robi się beznadziejnie, nic się nie chce... tylko wspomina się chwile z przeszłości.... Ty wspominasz czas spędzony u nas w domu...
... Przyjeżdżaj! Po prostu przyjedź do nas na kilka dni. Pogadamy, spędzimy ze sobą czas, pomodlimy się o Ciebie, poznasz Kalinkę osobiście :o) może oderwiesz się od codzienności, może Bóg dotknie Twojego serca i wleje pokój i nadzieję, może coś zmieni...
Życzę Ci dzisiaj dobrego dnia, pełnego Boga, który mówi, nie daje spokoju gdy jest byle jak, bo chce wylewać całą gamę dobrych rzeczy, przywyższających wszystko...
... odezwij się i daj znać kiedy przyjedziesz :o)

Czasami budzę się w nocy i zaczynam myśleć. Przyznam, że wtedy nachodzą mnie najlepsze pomysły, rozwiązuję w głowie różne problemy, robię plany, wymyślam przedstawienia, wstawiam się za kogoś...
Najbardziej uwielbiam budzić się w sobotę wcześnie rano i spędzać czas z Bogiem... jest wtedy cicho, nikt mi nie przeszkadza... Mogę upajać się Bożą obecnością... bo gdy On jest to jest cudnie...
... Panie, bądź dzisiaj, mów do mnie, chcę słyszeć Cię.... przyjąć od Ciebie, co masz dla mnie....

... już 05:24 chyba powinnam zasnąć.... choć zawsze mam dylemat o tej porze: spędzić czas z Bogiem, czy spać? ...

4 komentarze:

  1. Bo się poryczałam teraz!! Aga, dziękuję za zaproszenie i za takie ciepło, które masz w sobie :) Na bloga wchodzę codziennie i jak nie ma nic nowego, to jestem zawiedziona ;) (musisz pisać częsciej:)
    Dopiero teraz zobaczyłam, że życzyłaś mi dobrego dnia i był taki- teraz wiem, że to Pan Bóg Cię wysłuchał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieska esencja23 lipca 2011 22:21

    No to kiedy przyjeżdżasz? :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu daj znać kiedy i o której będziesz np. w Żyrardowie albo Grodzisku Maz. :) mój nr tel. bez zmian, Agi też :) jeśli nie masz, daj cynk na fb albo co :)

    OdpowiedzUsuń